NABÓR 2018/2019

Regulamin naboru

18.05.2018 - 18.06.2018 - składanie wniosków o przyjęcie do technikum i trzyletniej branżowej szkoły I stopnia.

22.06.2018 - 26.06.2018 - uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o świadectwo ukończenia gimnazjum oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego.

6.07.2018 - podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

6.07.2018 - 12.07.2018 - potwierdzenie woli uczęszczania do wybranej szkoły - przedłożenie oryginałów świadectwa i zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego.

13.07.2018 - podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.

kliknij, aby powiększyć

ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNO - USŁUGOWYCH

im. Augustyna Świdra

41-600 Świętochłowice,

ul. gen. Wł. Sikorskiego 9,

tel. 32 77 000 60,

fax 32 77 000 63,

mail: zspswiet@wp.pl

Jesteśmy już po pierwszym tygodniu naszych praktyk w Niemczech.
Pierwszego dnia naszego pobytu w Schkeuditz p. Gosia przedstawiła nam regulamin pobytu w ośrodku oraz plan naszych praktyk.
Już drugiego dnia zorganizowano dla nas wycieczkę do Lipska, gdzie wraz z przewodnikiem poznawaliśmy zabytki, jak i historię miasta. Zwiedziliśmy Ratusz, skwer Augustusplatz z Operą Lipską i Filharmonią Gewandhaus, kościół św. Tomasza (znajduje się tu grób Jana  Sebastiana Bacha), kościół św. Mikołaja, zabytkowy pasaż handlowy Madler-Passage oraz Uniwersytet.
Następnego dnia zaczęliśmy praktyki i niestety zaczęło się  wczesne wstawanie :(
Kucharze oraz fryzjerki swoje praktyki mają w Lipsku, natomiast elektrycy zajęcia praktyczne odbywają w naszym ośrodku.
Po tygodniu pracy pojechaliśmy do Berlina na dwudniową wycieczkę. Po stolicy Niemiec oprowadzał nas p. Michał.  My naszą wycieczkę zaczęliśmy od … wizyty u Turka, gdzie zjedliśmy coś ciepłego, a następnie mogliśmy ruszyć na zwiedzanie miasta. Pierwsze kroki skierowaliśmy na Plac Poczdamski, gdzie zobaczyliśmy fragment Muru Berlińskiego oraz weszliśmy do hotelu Ritz. Następnie byliśmy pod Bramą Brandenburską, zobaczyliśmy Pomnik Pomordowanych Żydów Europy, Muzeum Lego, Reichstag, Wyspę Muzeów, Wieżę Telewizyjną oraz inne ciekawe zabytki stolicy Niemiec. Podczas pobytu w Berlinie udaliśmy się również na zakupy w Primarku :).
Serdecznie pozdrawiamy wszystkich w szkole.

Zapraszamy do galerii.

Odwiedza nas 451 gości oraz 0 użytkowników.